Monday, October 3, 2011

SESI KAUNSELING PERCUMA

Bagi anda yang ingin menjalani sesi kaunseling secara percuma, sila hubungi saya utk temujanji.

2 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P

kak, saya ni selalu stress sebab tak pregnant2 lagi lepas gugur hari tu. rasa sakit hati pon ada tengok kawan2 yang sama bulan atau lambat kawin dari saya sekarang tengah kecoh2 kat FB diorang update pasal baby. saya rasa down sangat.. padahal dah cuba macam2. yelah, saya percaya pada rezeki tapi sedikit sebanyak mesti ada rasa sedih kan, ikutkan kalau tak gugur baby saya dah 3 bulan..sob3.

bel

yana, maaf kak za baru baca, jangan putus asa dear, sebagai isteri pasti ade perasaan terguris, cemburu bila lihat teman lain hamil. ALLAH beri kita ujian sebab kita mampu hadapi dugaan yang diberikan. Anggaplah ia sebagai pengalaman dalam kehidupan. Masalah yang kita hadapi ini hanya kecil, ada lagi yang diluar punyai masalah besar. Kak za sentiasa doakan kesihatan yana dan insyaallah ada khabar gembira dari yana tak lama lagi.

Post a Comment

MEANING OF LIFE

MEANING OF LIFE

WELCOME

I JUST PREVIEW A FEW MODULE FOR PEOPLE TO ATTEND. MY MODULE ARE SUITABLE FOR GOVERNMENT SECTOR, PRIVATE SECTOR, OR INDIVIDUAL. ALL THE SPEAKER ARE VERY DEDICATED, TALENTED AND BRAINY , THEY ARE EXPERTS IN THEIR KNEES. MOST OF THEM ARE COUNSELOR, LECTURER AND MOTIVATOR FROM VARIOUS UNIVERSITY. IF U WANT ME TO CREATE A MODULE, I WILL WORK ON IT, WE CAN ADD AND JOIN ANY MODULE BELOW.